divendres, 12 de març del 2010

Tastets de primavera!



La senyora de la nit somia primavera. La princesa de l’alba es desperta amb somriures crepusculars als llavis. I el dia s’eixoriveix amb tendres besades pintades de rosa. I jo vaig beure d’aquells besets humits. Vaig sentir, llavors, que em convertia en un sospir d’ametler, i vaig regalar l’ànima a la mare terra. Ara solament sóc pol·len d’abella, dolça mel, flaire de flor d’arbre sagrat. M’he convertit en el que sempre he desitjat, en un humil i fràgil batec de primavera.










I l'últim tastet! Després d'un bon grapat d'anys, passejant per les Terres de l'Ebre, en cerca de les millors imatges (aus, paisatges, orquídies....), tinc el plaer de presentar-vos Terres de l'Ebre: vida i colors. Per a mi és una joia! Tant de bo que us agrade!


7 comentaris:

F. Xavier Solé Guimerà ha dit...

LLIBRE NOU!!!!!!! Ja em pots guardar el meu!!!! felicitats per aquesta nova criatura. una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Moltes, moltes felicitats per aquesta nova criatura.
Espero ben aviat poder amanyagar els meus ulls amb aquestes imatges que de segur seran superbes.

Creuant Muntanyes ha dit...

Les fotos i el poema son molt bonics. Enhorabona pel llibre!

Jesús M. Tibau ha dit...

Aquesta primavera que sembla que ja arriba serà molt esperada enguany.
Felicitats pel nou llibre, no pares!

fERRAN... ha dit...

El Delta, la vall de l'Ebre ,la Plana, el Port,son tot un univers que cal anar descobrint i vivint,pas a pas,sense cap pressa.
Aquest nou treball, ple de Vida i colors de les nostres Terres ,ens dona la mà en una de les millors estacions de l'any, segurament,tots dos,robaran molts batecs, dels cors oberts a l'estima.
fELICITAS!

Unknown ha dit...

Enhorabona pel llibre!! les fotos estan genials :)

coia ha dit...

Gràcies per guiar-me en la descoberta del teu bloc. És fantàstic!
Enhorabona pel llibre, Vicent!